6 oktober 2012

Har jag missat bokbloggargänget två veckor i rad nu?!

Yey, uppdatering!

Gud jag har verkligen INTE hunnit eller orkat blogga under förra och förrförra veckan, men NU ska jag tvinga mig själv att börja igen, såhär kan jag ju inte hålla på!
*Slår mig själv i huvudet, Dobby style*

Men lördagen till ära så ägnar jag detta inlägg åt både Lisa och Liv! (Eller Iktoro som hon vill bli kallad)

Lisa är en tjej som startade sin blogg bara några dagar innan jag startade min. Hon är trevlig, rolig och väldigt väldigt duktig på att skriva.
Hon uppdaterar med jämna mellanrum och skriver lagom långa och intressanta recensioner.
Tyckte att det var lite synd att hon inte kunde komma till bokmässan eftersom att jag hemskt gärna skulle vilja träffa henne ;)
Hon heter mslaysa på både Instagram och Twitter och finns på facebook HÄÄR

Liv, eller Iktoro som vi alla känner henne som har jag faktiskt inte läst så mycket av. Jag kolla på henne blogg ibland och avundas allt henne för att kunna skriva så långa och välskrivna inlägg. 
Hon finns på på boktipset.


1 kommentar:

Vad kul att du vill lämna en Kommentar på mitt inlägg!